09
jul
08

Norway Rock Festival: Begynner i morgen

I morgen er dagen festivalen begynner. Og jeg gleder meg sinnssykt. Vi var akkurat nede å satte ned en campingvogn, samt at vi sjekket ut campingområdet. Masse kjensfolk og masse ukjente folk. Mange var allerede i gang med drikkingen, og jeg misunnet de som satt med ei øl i hånda og rumpa godt plantet i feltstolene. Skulle ønske jeg hadde funnet meg slik til rette selv. Vi skal begynne festivalfeiringen i morgen med grilling og øl. Det blir jævlig bra! Endelig har jeg tid til å pilse igjen. Har ikke hatt en eneste øl siden vi var på Hove, og det sier sitt.

Her har vi hele lineupen:

NRF lineup

Bandene jeg ser mest frem til er Soilwork og Motorhead. Gleder meg så sinnsvakt mye til når Soilwork kommer på scenen. Det kommer sikkert til å trille en tåre nedover kinnet når første noten blir spilt av. Helloween blir også bra, samt Alice Cooper. Men han vil jeg se bare for å se han egentlig. Liker ikke musikken. Jeg får dessverre ikke sett Pain og Volbeat, siden jeg skal stå vakt i det tidsrommet disse 2 bandene skal spille. Det er synd, siden jeg er rimelig stor fan av begge bandene.

Ellers gleder jeg meg bare til en stor folkefest. Denne festivalen er noe som gjør meg stolt av å være ifra Kvinesdal. I morgen skal det blir øldrikking, rølping og ikke minst… Headbanging! Snakkes på festivalen!

1 Response to “Norway Rock Festival: Begynner i morgen”


  1. juli 12, 2008, kl. 2:07 pm

    Du skal se Volbeat! 😮


Legg igjen en kommentar

